کد خبر:۲۰۵۰۵ | تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۰۴ تير ۱۴۰۵

غافلگیری بزرگ در رفسنجان؛ تیمی که خود را مدعی قهرمانی می‌دید، در آستانه سقوط و بلاتکلیفی!

س رفسنجان که تصور می‌کرد ماندنش در لیگ برتر قطعی است و برای فصل آینده برنامه‌های مدعی‌قهرمانی می‌ریخت، حالا در آستانه یک بازی مرگ و زندگی در پلی‌آف قرار گرفته است. اما هنوز تمریناتش را شروع نکرده و تکلیف نیمکتش هم مشخص نیست!

مس رفسنجان

س رفسنجان که تصور می‌کرد ماندنش در لیگ برتر قطعی است و برای فصل آینده برنامه‌های مدعی‌قهرمانی می‌ریخت، حالا در آستانه یک بازی مرگ و زندگی در پلی‌آف قرار گرفته است. اما هنوز تمریناتش را شروع نکرده و تکلیف نیمکتش هم مشخص نیست!

به گزارش سرویس آسیا صبح فوتبالی :

با اعلام فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، فصل آینده لیگ برتر با ۱۸ تیم برگزار خواهد شد. بر این اساس، تیم شانزدهم لیگ برتر و تیم سوم لیگ یک در یک دیدار پلی‌آف به مصاف هم می‌روند و برنده این مسابقه، لیگ برتری خواهد شد.

مس رفسنجان که در آخرین هفته برگزار شده لیگ برتر، در قعر جدول قرار داشت، باید روز ۳۱ تیرماه به مصاف تیم سوم لیگ یک برود. با این حال، این تیم کرمانی هنوز تمرینات خود را برای این دیدار سرنوشت‌ساز آغاز نکرده است. این تأخیر در شروع تمرینات، به یکی از نگرانی‌های اصلی هواداران مس تبدیل شده است؛ چرا که رقیب از لیگ یک با انگیزه بالا و امید صعود به لیگ برتر وارد میدان خواهد شد.

وضعیت نامشخص نیمکت و برنامه‌های از دست رفته:
گذشته از این موضوع، تکلیف نیمکت مس رفسنجان نیز همچنان مشخص نیست. معلوم نیست که این تیم با مجتبی جباری ادامه خواهد داد یا اینکه سراغ مربی دیگری خواهد رفت. این بلاتکلیفی در حالی است که مس رفسنجان پیش از این تصور می‌کرد ماندنش در لیگ برتر قطعی است و به دنبال بستن تیمی در حد مدعی قهرمانی برای فصل آینده بود. اما حالا همه چیز به نتیجه بازی پلی‌آف بستگی دارد و این اتفاق، تمام برنامه‌های نماینده رفسنجان را تحت تأثیر قرار داده است.

  • گزارش خطا
  • اشتراک گذاری
  • دیدگاه ها
دیدگاه‌ها
captcha

نیازمندیها