تعداد بازدید : 800

عجیب اما واقعی؛توهین به علی دایی اسطوره فوتبال ایران در پخش زنده صداوسیما!

توهین به علی دایی در پخش زنده صداوسیما؛ خبرنگار: کی تو دنیا از این سگ‌های هلال احمر هم پَست‌تره؟ هرچی سلبریتی‌ و خائن و وطن فروشه مثل علی دایی!!!

کد خبر:۱۷۸۳۶ | تعداد نظرات:۴ | تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۵
  • گزارش خطا
  • اشتراک گذاری
  • دیدگاه ها
دیدگاه‌ها
captcha
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
شعور صفر
جیمیل‌ میان قافی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
حروم لقمه
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۰
بی همه چیز نجست. اون زمانی که علی دایی اسم ایران رو بلند می‌کرد تو کدوم گوری بودی .همتون رو که جمع کنن اندازه اسم و رسمی که علی دایی برای ایران بلند کرد نیستین. دهنت خیلی نجست هست که بخای اسم علی دایی رو بیاری. برو فیلم پرچم چرخوندن علی دایی تو ملبورن و مصاحبه‌اش با خبرنگار عرب رو نگاه کن با اینکه عربی بلد بود جوابش رو به فارسی میداد.
.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۰
اونی که پسته تویی تویی که به خاطر منافعت کشور واسطوره هایی که نام ایران و سرفراز کردند و می فروشی یه احمق تا چه حد میتونه به همه چیز و بی شعور باشه شماها با هرکی که نام و خاک ایران سرفراز کنند مشکل دارید شما .صدا وسیما چه قدر بیشرفه که با افتخار پخش میکنه طرف دست استعداد هاشو میگیره به همه نشون میده اون موقع شمای بی لیاقت همچین میکنید