کد خبر:۶۳۲۷ | تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۴

تیم طارمی، دومین برند ارزشمند ایتالیایی فوتبال شد

تیم اینتر، طی ۶ فصل اخیر با هدایت آنتونیو کونته و پس از او، سیمونه اینزاگی، موفق به کسب ۷ عنوان قهرمانی و همچنین، ۷ نایب قهرمانی در رقابت‌های مختلف شده و همین موضوع، آورده‌های مالی قابل توجهی برای نراتزوری داشته است.

تیم طارمی، دومین برند ارزشمند ایتالیایی فوتبال شد

به گزارش صبح فوتبالی :

فوتبالی، طبق گزارش تازه Brand Finance، اینتر توانسته در یک سال گذشته، ارزش برند خود را ۵٪ افزایش دهد و به ۴۷۹ میلیون یورو برساند؛ یوونتوس با وجود اینکه صدرنشین سری آ از نظر ارزش برند بود، پس از تداوم ناکامی‌هایش در فصل گذشته، نسبت به سال قبل افت ۱۳ درصدی داشته و حالا رقم ۵۰۵ میلیون یورو را ثبت کرده است، میلان نیز بدون تغییر، همچنان ۴۰۱ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است و سومین برند ارزشمند فوتبالی در کشور ایتالیاست؛ در رده‌بندی اروپایی، رئال مادرید با ۱.۹ میلیارد یورو و بارسلونا با ۱.۷ میلیارد یورو، به ترتیب اول و دوم هستند و هر دو نسبت به سال گذشته رشد دو رقمی داشته‌اند.

منچسترسیتی، لیورپول، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، آرسنال، چلسی و تاتنهام، تیم‌های سوم تا دهم این رده‌بندی هستند، که حضور ۶ تیم از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، نکته جالب این لیست است و اعتباری ویژه، برای مدیران این لیگ به شمار می‌رود.

  • گزارش خطا
  • اشتراک گذاری
دیدگاه‌ها

آخرین اخبار

صبح فوتبالی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام