تعداد بازدید : 0

(ویدئو) واکنش مجریان تلویزیون در لحظه حذف ایران با تساوی الجزایر و اتریش

تیم ملی فوتبال ایران این شانس را داشت تا در دور حذفی جام جهانی ۲۰۲۶ حضور داشته باشد اما این اتفاق با گل لحظه آخری ساشا کالادزیچ ،بازیکن اتریش رخ نداد و اتریش و الجزایر به تساوی سه - سه رضایت دادند.

کد خبر:۲۰۷۵۱ | تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۰۷ تير ۱۴۰۵

در حالی که دیدار حساس الجزایر و اتریش با گل‌های دقایق پایانی به یکی از پرحاشیه‌ترین مسابقات جام جهانی تبدیل شد، واکنش مجریان شبکه دو در جریان پخش زنده توجه زیادی را به خود جلب کرد. آن‌ها در لحظات پوشش گل سوم اتریش و سپس گل تساوی دیرهنگام، با بهت و ناراحتی نسبت به اتفاقات بازی واکنش نشان دادند و بارها از شرایط پیش‌آمده ابراز تعجب کردند. مجریان در میان گزارش زنده با طرح پرسش‌هایی احساسی، از جمله این‌که «چرا باید با احساس ایرانی ها بازی شود؟ چرا باید طارمی پنالتی را گل نکند؟ چرا باید شجاع خلیل زاده گل آفساید بزند؟ چرا باید بازی الجزایر و اتریش، دو بر دو تمام نشود و اینطوری سه بر سه شود؟»  فضای متفاوتی را در آنتن زنده رقم زدند.

در نهایت، با به ثمر رسیدن گل دقیقه پایانی اتریش و رقم خوردن تساوی ۳-۳، رؤیای صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی جام جهانی از بین رفت؛ اتفاقی که در لحظه، شوک و ناباوری را هم در استودیو و هم در میان مخاطبان تلویزیونی به همراه داشت و به یکی از بحث‌برانگیزترین سکانس‌های رسانه‌ای این روزها تبدیل شد.

  • گزارش خطا
  • اشتراک گذاری
  • دیدگاه ها
دیدگاه‌ها
captcha