کد خبر:۲۰۷۵۰ | تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۷ تير ۱۴۰۵

سقوط آسیایی‌ها در جام جهانی؛ ۷ تیم حذف شدند، فقط ۲ تیم صعود کردند

از ۹ نماینده آسیا در جام جهانی ۲۰۲۶، تنها ژاپن و استرالیا راهی مرحله حذفی شدند و هفت تیم دیگر با ثبت ۵۷ گل خورده، وداعی زودهنگام با مسابقات داشتند.

جام جهانی ۲۰۲۶

از ۹ نماینده آسیا در جام جهانی ۲۰۲۶، تنها ژاپن و استرالیا راهی مرحله حذفی شدند و هفت تیم دیگر با ثبت ۵۷ گل خورده، وداعی زودهنگام با مسابقات داشتند.

به گزارش سرویس آسیا صبح فوتبالی :

مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ برای ۹ نماینده آسیا با نتایجی ناامیدکننده به پایان رسید؛ جایی که تنها ژاپن و استرالیا موفق به صعود به مرحله یک‌شانزدهم نهایی شدند و هفت تیم دیگر از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

تیم‌های آسیایی که در هفته نخست عملکرد امیدوارکننده‌ای داشتند، در ادامه برابر قدرت‌های فوتبال جهان با مشکلات جدی، به‌ویژه در خط دفاع، روبه‌رو شدند. حاصل این عملکرد، دریافت ۵۷ گل و حذف تیم‌های ایران، کره‌جنوبی، عربستان، عراق، قطر، اردن و ازبکستان بود.

در مقابل، ژاپن با ۵ امتیاز و استرالیا با ۴ امتیاز به عنوان تنها نمایندگان موفق آسیا، جواز حضور در مرحله حذفی را به دست آوردند.

  • گزارش خطا
  • اشتراک گذاری
  • دیدگاه ها
دیدگاه‌ها
captcha

نیازمندیها