کد خبر:۲۰۶۷۶ | تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۶ تير ۱۴۰۵

گل‌گهر در مسیر پلی‌آف آسیا؛ جدال حساس با چادرملو در راه است

 تمرینات تیم گل‌گهر برای بازی با چادرملو یزد به منظور تعیین سهمیه لیگ قهرمانان آسیا 2 از امروز آغاز می‌شود.

گل‌گهر

 تمرینات تیم گل‌گهر برای بازی با چادرملو یزد به منظور تعیین سهمیه لیگ قهرمانان آسیا 2 از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس آسیا صبح فوتبالی :

تیم فوتبال چادرملو یزد روز گذشته در بازی نخست پلی‌آف تعیین سهیمه لیگ قهرمانان آسیا 2 مقابل پرسپولیس به برتری 2 بر یک دست یافت و حریف گل‌گهر سیرجان شد.

با وجود اینکه مسئولان گل‌گهر اعلام کرده بودند در هیچ تورنمنتی شرکت نمی‌کنند، اما قرار است تمرینات این تیم برای بازی با چادرملو از امروز (شنبه) در زمین الیاف تهران آغاز شود. تمرینات این تیم بدون حضور بازیکنان خارجی برگزار خواهد شد.

مدیران گل‌گهر به بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده است، اعلام کرده‌اند دیدار با چادرملو آخرین بازی فصل محسوب می‌شود و باید در تمرینات شرکت کنند، باید دید که آیا این اتفاق می‌افتد یا نه. 

دیدار گل‌گهر - چادرملو قرار است ساعت 19 دوشنبه 8 تیرماه در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شود.

  • گزارش خطا
  • اشتراک گذاری
  • دیدگاه ها
دیدگاه‌ها
captcha

نیازمندیها