کد خبر:۲۰۶۵۹ | تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۶ تير ۱۴۰۵

آقای قلعه‌نویی؛ این تاوان محافظه‌کاری است، حالا باید منتظر کی‌روش باشیم!

اگر کی‌روش و اتوبوس دفاعی‌اش بامداد فردا موفق نشوند حتما حسرت می‌خوریم که چرا اینقدر محافظه کار بودیم. 

آقای قلعه‌نویی؛ این تاوان محافظه‌کاری است

اگر کی‌روش و اتوبوس دفاعی‌اش بامداد فردا موفق نشوند حتما حسرت می‌خوریم که چرا اینقدر محافظه کار بودیم. 

به گزارش سرویس جهان صبح فوتبالی :

سه تساوی از سه بازی در جام جهانی، رکورد قابل توجهی برای امیر قلعه نویی و کادر فنی تیم ملی ایران است. بهترین عملکرد در جام‌های جهانی را برای ایران ثبت کردند. اما این عملکرد می‌توانست بهتر باشد، حتی خیلی بهتر. 

ایران در آمریکا نباخت، این نتیجه استراتژی هوشمندانه و کارآمد کادر فنی تیم ملی بود اما این سکه دو رو دارد، روی دوم آن این است که ایران نبرد! 

روی دوم سکه هم ناشی از استراتژی محافظه کارانه قلعه‌نویی و همکارانش بود. حالا که به عقب برمی‌گردیم می‌بینیم که می‌توانستیم دست کم دو بازی را با پیروزی از زمین خارج شویم، اما نشد. حداقل می توانستیم مصر را ببریم، اگر کمتر محافظه کار بودیم. 

لحظات پایانی بازی با تیم ملی مصر نشان داد، اگر زودتر به فکر افتاده بودیم و فشار بیشتر وارد می‌کردیم، پیروزی کاملا در دسترس بود. شاید اگر در تعویض ها بهتر عمل می‌کردیم و از ستاره‌هایی همچون حسین‌زاده و قائدی استفاده کرده بودیم الان نتیجه جذابتری به دست آورده بودیم. 

محافظه‌کاری کادر فنی یک جای دیگر هم به تیم ضربه زد، پیش از جام جهانی زمانی که لیست تیم بسته شد، زمانی که سردار آزمون خط خورد. 

شاید اگر کادر فنی در مقابل هیاهوها مقاومت می کرد و کمی شجاعت به خرج می داد و سردار را به تیم دعوت می‌کرد، حالا ایران به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرده بود. جای خالی سردار در هر سه بازی تیم ملی کاملا مشخص بود و حیف و صد حیف. 

حالا باید ما هواداران، بازیکنان تیم ملی، مهدی تاج و امیر قلعه‌نویی منتظر بازی غنا و کرواسی باشیم، باید دعا کنیم کارلوس کی‌روش و تیمش با شکست دادن کرواسی مسیر صعود ایران به مرحله حذفی را هموار کنند. 

اگر کی‌روش و اتوبوس دفاعی‌اش بامداد فردا موفق نشوند حتما حسرت می‌خوریم که چرا اینقدر محافظه کار بودیم. 

نویسنده : سجاد زند
  • گزارش خطا
  • اشتراک گذاری
  • دیدگاه ها
دیدگاه‌ها
captcha

نیازمندیها