کد خبر:۲۰۵۷۳ | تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۰۵ تير ۱۴۰۵

پوچتینو پس از شکست آمریکا عصبانی شد؛ انگار حذف شده‌ایم!

سرمربی تیم ملی آمریکا پس از شکست برابر ترکیه، با انتقاد از پرسش‌های خبرنگاران تأکید کرد تیمش با وجود این باخت، به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شده است.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال آمریکا

سرمربی تیم ملی آمریکا پس از شکست برابر ترکیه، با انتقاد از پرسش‌های خبرنگاران تأکید کرد تیمش با وجود این باخت، به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شده است.

به گزارش سرویس جهان صبح فوتبالی :

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال آمریکا، پس از شکست ۳ بر ۲ شاگردانش برابر ترکیه در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، در نشست خبری واکنش تندی به پرسش‌های خبرنگاران نشان داد.

پوچتینو با اشاره به نتیجه مسابقه اظهار کرد: «نتیجه بازی تا حدی عجیب بود، اما هدف اصلی ما صدرنشینی در گروه بود و به آن دست پیدا کردیم. با این حال، هیچ‌کس بابت این موفقیت به ما تبریک نگفت.»

سرمربی آمریکا که از فضای نشست خبری رضایت نداشت، در ادامه گفت: «از عملکرد تیم و صعود به مرحله بعد خوشحالم، اما سؤال‌های شما برایم عجیب است. احساس می‌کنم همه طوری رفتار می‌کنند که انگار امشب از جام جهانی حذف شده‌ایم و ترکیه به جای ما صعود کرده است.»

با وجود این شکست، آمریکا به‌عنوان تیم نخست گروه D راهی مرحله یک‌شانزدهم نهایی شد و باید بامداد پنجشنبه ۱۱ تیرماه در ورزشگاه بی‌آره‌نا شهر سان‌فرانسیسکو به مصاف بوسنی و هرزگوین برود.

  • گزارش خطا
  • اشتراک گذاری
  • دیدگاه ها
دیدگاه‌ها
captcha

نیازمندیها