کد خبر:۲۰۴۴۰ | تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۳ تير ۱۴۰۵

استقلال با نصف تیم تمرین می‌کند؛ آبی‌ها چشم‌انتظار بازگشت ستاره‌ها

استقلال در حالی تمرینات آماده‌سازی خود را دنبال می‌کند که غیبت ملی‌پوشان و بلاتکلیفی برخی قراردادها باعث شده آبی‌ها با نفرات محدود تمرین کنند؛ با این حال کادر فنی امیدوار است از پس‌فردا شرایط تیم کامل‌تر شود.

استقلال

استقلال در حالی تمرینات آماده‌سازی خود را دنبال می‌کند که غیبت ملی‌پوشان و بلاتکلیفی برخی قراردادها باعث شده آبی‌ها با نفرات محدود تمرین کنند؛ با این حال کادر فنی امیدوار است از پس‌فردا شرایط تیم کامل‌تر شود.

به گزارش سرویس آسیا صبح فوتبالی :

استقلال این روزها زودتر از بسیاری از تیم‌ها وارد فاز آماده‌سازی شده، اما تمرینات آبی‌پوشان در شرایطی برگزار می‌شود که بخش قابل توجهی از بازیکنان یا در اردوی تیم‌های ملی حضور دارند و یا هنوز وضعیت قراردادشان با باشگاه مشخص نشده است. همین مسئله باعث شده تمرینات تیم با حداقل نفرات دنبال شود.

در چنین شرایطی، سهراب بختیاری‌زاده و کادر فنی تلاش می‌کنند روند آماده‌سازی تیم را متوقف نکنند تا با بازگشت ملی‌پوشان و باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات، استقلال با شرایط مطلوب‌تری وارد ادامه فصل شود.

آبی‌ها که در روزهای اخیر مذاکراتی را با چند بازیکن برای تقویت فهرست خود انجام داده‌اند، به دلیل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی فعلاً امکان جذب بازیکن جدید را ندارند.

استقلال امروز صبح یک جلسه تمرینی را پشت سر گذاشت و طبق برنامه، فردا به مناسبت فرارسیدن روز عاشورای حسینی، تمرینات این تیم تعطیل خواهد بود. قرار است از پس‌فردا با اضافه شدن تعدادی از بازیکنان و نهایی شدن برخی تمدید قراردادها، تمرینات استقلال با نفرات بیشتری دنبال شود تا کادر فنی بتواند برنامه‌های خود را با شرایط کامل‌تری پیش ببرد.

  • گزارش خطا
  • اشتراک گذاری
  • دیدگاه ها
دیدگاه‌ها
captcha

نیازمندیها