کد خبر:۲۰۳۲۳ | تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۰۱ تير ۱۴۰۵

طعنه تند اوسمار به مدیران پرسپولیس: متعهد باشید، قول‌ها را فراموش نکنید!

اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی پرسپولیس، با انتشار یک استوری طعنه‌آمیز به زبان انگلیسی، از رفتار مدیران باشگاه انتقاد کرد. او در شرایطی که مدیران پرسپولیس برای مذاکره با اسکوچیچ به ترکیه رفته‌اند، با انتشار پیامی درباره «تعهد و رفتار حرفه‌ای»، عملاً به باشگاه خود تاخت

اوسمار ویرا و پیمان حدادی

اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی پرسپولیس، با انتشار یک استوری طعنه‌آمیز به زبان انگلیسی، از رفتار مدیران باشگاه انتقاد کرد. او در شرایطی که مدیران پرسپولیس برای مذاکره با اسکوچیچ به ترکیه رفته‌اند، با انتشار پیامی درباره «تعهد و رفتار حرفه‌ای»، عملاً به باشگاه خود تاخت

به گزارش سرویس آسیا صبح فوتبالی :

قضیه اوسمار و پرسپولیس این روزها حسابی داغ شده. سرمربی برزیلی که فصل قبل تیم را به صدر جدول رساند، حالا با یک استوری عجیب، همه را شوکه کرده است.

ماجرا از این قرار است که مدیران پرسپولیس، با وجود اینکه به اوسمار قول ادامه همکاری داده بودند، چند روز پیش به ترکیه رفتند تا با دراگان اسکوچیچ برای جانشینی او مذاکره کنند. این در حالی است که اوسمار همچنان در تهران مشغول تمرین دادن تیم است و خودش را برای فصل جدید آماده می‌کند.

اوسمار که از این رفتار مدیران ناراحت شده، ساعتی پیش در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «خدا همیشه خوب است. متعهد بودن، رفتار حرفه‌ای، مهربانی با دیگران و قابل اعتماد بودن، یک انتخاب نیست، بلکه اصول شخصیتی انسان محسوب می‌شود.»

جالب اینجاست که اوسمار معمولاً استوری‌هایش را به زبان پرتغالی (برزیلی) منتشر می‌کند، اما این بار به زبان انگلیسی نوشته تا پیامش را به مدیران پرسپولیس که احتمالاً انگلیسی می‌دانند، برساند

  • گزارش خطا
  • اشتراک گذاری
  • دیدگاه ها
دیدگاه‌ها
captcha

نیازمندیها