کد خبر:۲۰۳۰۵ | تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۰۱ تير ۱۴۰۵

اعتراف صریح کاپیتان ایران؛ فرصت طلایی از دست رفت

کاپیتان‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، به تساوی بدون گل برابر بلژیک در مرحله گروهی جام جهانی 2026 واکنش نشان دادند.

گفت و گوی الجزیره به مهدی طارمی پیش از جام جهانی

کاپیتان‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، به تساوی بدون گل برابر بلژیک در مرحله گروهی جام جهانی 2026 واکنش نشان دادند.

به گزارش سرویس جهان صبح فوتبالی :

مهدی طارمی در این گفت‌وگو اظهار داشت: پس از اخراج بازیکن بلژیک، با توجه به تجربه و ذهنیتی که داشتیم، می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و بازی را به سود خودمان تمام کنیم. به همین دلیل احساس می‌کنم این مسابقه را از دست دادیم.

او درباره دیدار پایانی مرحله گروهی مقابل مصر نیز گفت: تلاش خواهیم کرد به مرحله حذفی برسیم. اکنون دو امتیاز داریم و یک بازی دیگر پیش‌رو است و باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

طارمی همچنین درباره عملکرد علیرضا بیرانوند در این مسابقه افزود: او سومین جام جهانی خود را تجربه می‌کند. در بازی اول کمی تحت فشار بود، اما مقابل بلژیک با آرامش بیشتری بازی کرد و نمایش فوق‌العاده‌ای داشت که از او قدردانی می‌کنیم.

در ادامه، علیرضا جهانبخش نیز در گفت‌وگو با فیفا از عملکرد دروازه‌بان تیم ملی تمجید کرد و گفت: بازیکنان فعلی تیم ملی سال‌ها کنار هم بوده‌اند و همه می‌دانیم بیرانوند چه کیفیتی دارد. او بارها برای تیم ملی تعیین‌کننده بوده و در این مسابقه نیز نقش مهمی ایفا کرد.

وی افزود: از عملکرد او واقعاً خوشحال هستم. تیم ایران مقابل بلژیک نشان داد توانایی بالایی دارد و امیدواریم در بازی آخر نتیجه خوبی کسب کنیم. هدف ما ارائه یک نمایش تیمی منسجم بود و در نیمه اول نیز عملکرد قابل قبولی داشتیم.

کاپیتان دوم تیم ملی ایران همچنین به فرصت‌های از دست رفته اشاره کرد و گفت: پس از اخراج بازیکن بلژیک، برای کسب پیروزی تلاش کردیم و چند موقعیت خوب داشتیم که یکی از آن‌ها نیز به‌صورت میلی‌متری آفساید اعلام شد.

  • گزارش خطا
  • اشتراک گذاری
  • دیدگاه ها
دیدگاه‌ها
captcha

نیازمندیها