کد خبر:۲۰۲۷۳ | تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۵

دردسر جدید یقه لیگ برتری‌ها را گرفت؛ سازمان بازرسی به سفرها و پاداش‌های غیرضروری ورود کرد

پس از بررسی قراردادهای صوری و تبلیغاتی، حالا سازمان بازرسی کل کشور به موضوع سفرهای برون‌مرزی و پاداش‌های پرداخت شده به نفرات غیرضروری در باشگاه‌های لیگ برتری ورود کرده است. این اقدام می‌تواند دردسر تازه‌ای برای باشگاه‌های حاضر در مسابقات آسیایی ایجاد کند

لوگوی لیگ برتر خلیج فارس با پس‌زمینه قرمز

پس از بررسی قراردادهای صوری و تبلیغاتی، حالا سازمان بازرسی کل کشور به موضوع سفرهای برون‌مرزی و پاداش‌های پرداخت شده به نفرات غیرضروری در باشگاه‌های لیگ برتری ورود کرده است. این اقدام می‌تواند دردسر تازه‌ای برای باشگاه‌های حاضر در مسابقات آسیایی ایجاد کند

به گزارش سرویس آسیا صبح فوتبالی :

سازمان بازرسی کل کشور که پیش از این به موضوع قراردادهای صوری و تبلیغاتی باشگاه‌های لیگ برتری ورود کرده بود، حالا پرونده جدیدی را گشوده است. این بار، نحوه هزینه‌کرد باشگاه‌ها در سفرهای خارجی و پاداش‌های پرداخت شده به نفرات غیرضروری، زیر ذره‌بین قرار گرفته است.

ذبیح‌الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، در این خصوص گفت: «یکی از مسائل مهمی که در بررسی‌های سازمان بازرسی مورد توجه قرار گرفت، نحوه هزینه‌کرد باشگاه‌ها در سفرهای خارجی و مسابقات بین‌المللی بود. در برخی موارد مشاهده شد تعداد افرادی که همراه تیم‌ها به مسابقات آسیایی و بین‌المللی اعزام می‌شوند، بیش از نیاز واقعی تیم است و همین موضوع هزینه‌های قابل توجهی را به باشگاه‌ها تحمیل می‌کند. همچنین در برخی موارد پرداخت پاداش به افرادی صورت گرفته که نقش مستقیمی در موفقیت‌های ورزشی تیم نداشته‌اند.»

پیش از این نیز موضوع پرداخت پاداش‌های خارج از قرارداد مورد انتقاد سازمان بازرسی قرار گرفته بود و فدراسیون فوتبال با تصویب قانونی، تمامی پرداخت‌ها را ذیل قرارداد ابتدایی آورد. حالا اما نوبت به سفرها و پاداش‌های غیرضروری رسیده است.

  • گزارش خطا
  • اشتراک گذاری
  • دیدگاه ها
دیدگاه‌ها
captcha

نیازمندیها